close
對唔住, 我真係忍唔住, 要講我公司的是非

人物: 同事(甲甲); 老細; 阿姐

事故: 話說我個同事上完工廠做嘢, 之後跟公司的designer去皇崗飲咖啡, 然後各至回港,返到香港在回家途中俾車撞到, 幸好只是撞傷咗隻腳傷.
跟住第2天回到公司, 講番件成件事

甲甲: 尋日係皇崗同designer 飲咖啡之後, 返到香港俾間車攔腰撞, 所以隻腳傷咗

老細: 哇, 你杯咖啡好呀!

甲甲: 阿姐, 我想早啲返屋企休息和睇醫生, 下午可不可以唔開會, 淨係你開

阿姐: 最好唔好啦, 我都好多嘢做, 我搞唔掂, 除非你好痛訂唔順, 不過就算你頂唔順
我都會綁住你唔俾你走架

以上對話係人聽完都會嬲, 我都唔明世間上點解會有如此冷血的人呢!
也怪不得這間公司留不到人做長工, 去年已有10個merchandiser走咗

而最新消息, 係公司的designer於星期一辭咗職.


我都好想辭職, 但為了生活揾不到工不可以辭職, 因為仲有以下原因
- 出糧遲, 由於4月頭多假期, 會計話要4月9日先有糧出, 真係想爆粗!
- OT夜, 自己貼錢打的回家 (即係貼錢打工)
- 美其名給我們extra commission, 但實際是要我們做埋 sales果份, 每季要做 $6.3M單就有 $900 commission, 哇, 真係多謝晒, 有 $900蚊咁多
- 仲有太多原因, 不能盡錄

願主保佑我盡快離開此公司, 阿們!
arrow
arrow
    全站熱搜

    taiching 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()