close
事緣,剛搬了新屋,新屋環境清幽,窗外對著一坐山,晚上望出去漆黑一片,好靜…靜到一個人回家時覺得好不安,驚那些朋友仔隨時出現嚇我一跳.

晚上沖涼,還聽到隔離屋的小朋友,嘻嘻哈哈在玩耍,哇…..幾恐怖呀,晚上十點幾十一點還在玩耍 (真係唔使睡覺咩!!!)

半夜三更醒了去洗手間,我一定第一時會開晒全屋的燈,以防夜晚眼花在黑漆漆的屋見到那些朋友仔. 因為開燈有光安全感大些,可避免自己嚇自己.

唉…..由於我咁細膽,樣樣都驚,搞到大師嫂都都覺得我好煩,佢話我生人唔生膽,佢問我使唔使去睇吓醫生.

但我覺得,睇醫生都係無用啦,係驚就係驚,唔會睇咗醫生就唔驚

好似有啲人驚老鼠,唔通你又叫佢睇醫生咩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    taiching 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()