close
有很多識咗好耐的朋友會話我似張國強.
而新識的朋友/同事/屋企人就會話我似黃絲黃…..
至於肥仔,就係一個朋友給我起的花名,因數年前的我都算是一名肥仔.
我出來玩識新朋友都係用此名.

曾經有一段時間,連我也覺得都好似張國強,除了樣子似之外,尤其當時的髪型就令我更加似他,唉……簡直想死,點解我會似佢呢!.

至於蘇絲黃….都唔知點解會都有好多人話我似佢.
我覺得最其怪的是,我之前攣頭髮都有人話似蘇絲黃.
更何況現在剪了個短髪,啲朋友同事就話我加似,因為蘇絲黃是短頭髮的.

有天我回家食飯,我伯友同我家姐都話”哇….你而家仲似蘇絲黃呀!”…真係俾佢地吹漲.

啲朋友話我似張國強,我都無話可說,因為事實我都覺得自己都似.
但蘇絲黃,我就真係唔覺囉,話我似我諗都係因為我短頭髮之嗎.
哈哈..所以我覺得所有短頭髮的人都可以係似蘇絲黃的

arrow
arrow
    全站熱搜

    taiching 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()