close
主角: 洪天明
配角: 大師兄
地點: 尖沙咀

過新年買新衫,我覺得係每年最開心日子,因為新年特別捨得洗錢扮靚

話說天明昨晚約我收工後去買衫,幫下佢眼,睇下有乜衫襯佢……我們先去利時行,點知,行完得個吉,都買唔到佢要的衫和褸.

跟住我建議天明,如果你唔怕同人撞衫不如去 5cm望吓啦.

入到去5cm,,天明不繼咁試衫/試褸,足足試咗成個鐘,
最後買咗兩大袋戰利品,其中一件褸更是08年新款,都幾型架.

我同天明都覺得佢已買夠了,點知食完飯之後,經過 CHOCOLATE佢話不如入去望吓囉! 結果,我們又係裡面玩咗大半個鐘,天明買咗一大袋戰利品,而我就買咗一細袋戰利品,最後天明仲做埋會員添 ,真係收穫豐富!!!

講真我都係第一次陪TB SHOPPING 買衫.
我覺得好好玩哦,除咗可以幫人睇衫外,自己又可以買埋一份.
arrow
arrow
    全站熱搜

    taiching 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()