close
今年夏天, 特別熱………,一到lunch就頭痕, 因為太熱實在不想出街食飯.
於是激發了我煮飯仔lunch帶飯 !!!

幸好這個月不是太忙, 我有時間放工煮飯,不過每日最煩的是,煮什麼餸!
每日如是,打電話給大師嫂, “喂, 你今日想食乜呀”

平日又要返工,根本無時間花功夫煮一些較複雜的餸. (例如: 煲湯 / 豉油雞 / 炆豬扒……..等等).
唯有一切從簡, 每日例必一碟菜 + 一碟肉/魚. 咁就一餐
呀, 應該係兩餐 (連埋lunch box)

其實帶飯都幾好, 一來健康啲, 二來可以控制份量唔會浪費, 三來又可以慳錢

我唔單止lucnh帶飯, 最搞笑既係最近一次出去開wc會時我也帶飯,,而且還有湯和食飯生果, 結果咪俾佢地笑到面黃囉, 不過我不介意俾佢地笑, 因為我食得健康又唔浪費, 俾佢地笑吓也沒所謂 ^_^

大家等吓我練好啲廚藝,假以時日再招乎你們來我家hosue warming
arrow
arrow
    全站熱搜

    taiching 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()