close

今日約咗師傅去睇一個樓盤, 目的是想師傅睇吓個單位遠望高速公路公路好唔好, 結果…..算啦,不在這裡長談了.

 

師傅看完我那個樓盤, 我順度請師傅到我家再看看風水, 結果師傅又指點了少少,如示者我又在屋企作出少許移動.

 

…….. 今次死緊 

在移動途中, 我把大師嫂心愛的Winnie the pooh掛牆

加上係這個時候, 相機條UBS線又唔見咗, 佢又揾唔到.

 

雙重打擊之下大師嫂極之唔開心, 大大減低咗尋找失物的戰鬥力

 

**而家係晚上10:13, 大師嫂係度悼念緊個Winnie the pooh掛牆**

 

今晚唯有做住 人肉報時器” !!!

 

請大家為我祈禱, 希望明天可以番一個一模一樣Winnie the pooh掛牆.

 

P.S. 係咪跌爛掛牆鐘之前, 我今日都仲係好乖……..hahaha

因為今日約咗師傅睇風水, 請咗一天假, 有時間掃地拖地之如仲洗埋廁所 + 仲煮埋飯俾大師嫂食, 今晚煮冬菇炆雞/炒白菜仔/滾冬瓜湯

 

PB180255.JPG  PB180256.JPG  PB180257.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    taiching 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()